poniedziałek, 9 marca 2015

335. Początek bez szału.

Batatowa owsianka na mleku sojowym z syropem klonowym, orzechami włoskimi* i gorzką czekoladą*
*więcej w środku

W końcu kupiłam batata, w końcu zrobiłam z niego puree i w końcu spróbowałam go w owsiance. I wiecie co? Nie porwało mnie. Naczytałam się tyle dobrych opinii od was o tym warzywie, że nie mogłam się już doczekać. No i się rozczarowałam. Zjadłam, bo przecież nie wyrzucę, ale na pewno nie powtórzę. Zostało mi jeszcze trochę puree i chcę jeszcze coś z niego zrobić, ale boję się, że skutek będzie podobny. Może polecicie mi przypadnie do gustu?

No to zaczynamy ciężki tydzień. Na szczęście pogoda zachęca do wyjścia z domu.

26 komentarzy:

  1. Frytki z batata zrób, to zmienisz zdanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jem batata z sola- na słodko raczej nie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja właśnie batata kupiłam i czaję się do czego go wykorzystać ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo ja właśnie batata lubię najbardziej samego w sobie :) nieprzerobionego na puree, nie w owsiance. Koniecznie spróbuj pieczonego albo frytek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewenement, myslalam ze nie da sie nie pokochac tego ziemniaka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie nie mogę się zabrać za batata.. ;)
    Ciężki tydzień czy nie - na pewno ciekawy i dużo wniesie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W skrócie - polecam wszystko oprócz owsianki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie go upiekłam niedawno i również się rozczarowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się czaję na batata od jakiegoś czasu i teraz mi namieszałaś w głowie - kupić czy nie kupić? Próbować czy nie?
    Może batat w innej wersji byłby lepszy?

    OdpowiedzUsuń
  11. też muszę w końcu spróboac batata!
    o tak, pogoda jest motywująca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja osobiście uwielbiam go zapiekać jako frytki (dziś u mnie wpis z obiadem z udziałem batata również) :) generalnie w owsiance najbardziej smakuje mi na czekoladowo :) polecam też nadziać jakąś kaszę czy strączkami :) osobiście, bardzo go lubię, aczkolwiek każdy ma inne smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja batata na słodko ni mam zamiaru próbować, ale wytrawnej wersji już nie mogę się doczekać! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też w smaku nie zachwycił, ale mi smakował ;)
    Muszę wyczaić kolejne! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. bataty na słodko to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a dla mnie frytki najbardziej smakują :D

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nigdzie nie mogę go znaleźć xd
    Mi osobiście zależy w czym smakuje, raz tak raz nie xd :P samego nie zjem :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Batat jest przepyszny- spróbuj placków na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już drugą batatową owsiankę dzisiaj widzę :D Szalejecie dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Upiecz i nadziej masłem orzechowym, to nieboooo! Albo frytki zrób !

    OdpowiedzUsuń
  21. Popieram dziewczyny wyżej, frytki z batata to jest coś!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Batatowe pancakes jeśli chodzi o puree, a frytki też są super!

    OdpowiedzUsuń