piątek, 6 marca 2015

333. Elegancki numer.

Jajka na miękko, pomidorki koktajlowe, grahamka z masłem, kawa z mlekiem

Dawno u mnie nie pojawił się tak późno post. Nie mogłam ominąć takiego numerka. Strasznie mi się podoba. Nie wiem dlaczego, ale zawsze lubiłam liczbę 3. Ale nie o tym chciałam. Dzisiaj śniadanie jedzone wcześniej niż zwykle, więc musiało być i robione szybciej niż zwykle. Jednak źle sobie wymierzyłam czas i nie zdążyłam rano dodać posta. Może nie ma się za bardzo czym chwalić, bo dzisiaj prostota wygrała, ale było naprawdę smacznie.

Nawet nie wiecie jaka jestem padnięta po dzisiejszym dniu. Niby nie byłam na lekcjach, ale przez prawie 8 godzin miałam próbę kółka teatralnego. No i jeszcze chodzenie w szpilkach. Dobrze, że już ten dzień się kończy.

18 komentarzy:

  1. ten spodeczek na jajka cudowny :) Gdzie kupiłaś??? I grahamka wydaje się dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szpilki to morderstwo. śniadanko świetne, proste i świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę szpilek -,- Ale śniadanko takie chętnie bym zjadła ;)
    Zapraszam: http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bo proste śniadanka wcale nie są mniej smaczne! :)
    oo no to nie dziwię się, że jesteś wykończona, odpocznij :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jeść tak na kolację.
    No to masz w końcu czas na relaks! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jajeczko idealnie ugotowane :) weekend idzie odpoczniesz sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam sposób w jaki podajesz śniadania ♥
    też jakoś lubię liczbę 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jajko na miękko, smaki dzieciństwa :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste i pyszne ;) Bardzo fajna opcja na weekend!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie to śniadanie jest idealne :) A i numerek niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tak teraz patrzę, to wizualnie bardzo przyjemna liczba :)
    A śniadanie? Z dzieciństwem mi się kojarzy, z niedzielnymi, leniwymi porankami, a Ty piszesz, że to tak na szybko! :D
    Szpilki? Twoje łydki i pośladki będą Ci za to wdzięczne :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszne smaki! Też lubię liczbę 3! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepyszne połączenie, uwielbiam takie zwykłe bułki z masłem:D
    Świetna liczba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jajek na miękko nie lubię od małego, ale zawsze tak ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam te śniadania genialne w swojej prostocie!
    krem kupiłam w tesco, także jest dość łatwo dostępny chyba ;)

    OdpowiedzUsuń