wtorek, 3 marca 2015

330. W dwóch słoikach.

Bananowo-orzechowe* płatki jaglane na budyniu waniliowym i mleku sojowym w słoiczkach po domowym dżemie wiśniowym
*rozgnieciony banan i łyżka masła orzechowego dodane podczas gotowanie

Gdy odsunęłam rolety po przebudzeniu, przetarłam oczy ze zdumienia. Śnieg?! Nie tak miało być. Zaczął się marzec, miała być wiosna. Wszystko nie tak. Zacisnęłam usta i stwierdziłam, że mam ochotę na rozgrzewające, otulające i lepkie śniadanie. Sprzyjały mi w tym słoiczki po dżemie, który wykorzystałam do jednej warstwy tortu. I powstało jedno z lepszych śniadań ostatnio. Tego mi było trzeba. Chwila rozkoszy się jednak skończyła, mimo dwóch mini słoiczków. Teraz czas się wziąć do roboty.

26 komentarzy:

  1. Niby takie niepozorne, a jakie smaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie - tak tylko mogę podsumować to, co widzę na zdjęciu powyżej.. :)
    czy tylko Warszawę ten zimowy zaszczyt ominął?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo dwa słoiczki są lepsze od jednego :D
    Też byłam zrozpaczona dzisiejszą pogodą. Już było tak pięknie, a znowu śnieg i deszcz. No ale w marcu jak w garncu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie śnieg... Gdzie wiosna?:(
    A sloiczkowe śniadanie najlepsze!;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bananowo- orzechowe i do tego dżem i żadne śniegi nie straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pychota. Jestem ciekawa połączenia wiśnia-masło orzechowe. Przepadłam w kompozycji tego drugiego z truskawką. :)
    Jak to śnieg? Co to się dzieje z tą pogodą?

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko co dobre, szybko się kończy ale przynajmniej się naładowałaś i możesz z energią kroczyć w przyszłość czytaj dzisiejszy dzień! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wiesz, ten śnieg u niektórych to chyba jest wart pięknego słońca, które wygląda ;-]

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne połączenie w dwóch słoiczkach <3
    U mnie tez rano śnieg padał :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No, to chyba jednak jest powód, żeby dzisiaj chodzić z uśmiechem na twarzy, mimo tej pogody za oknem, co? :):* zima raz dwa pójdzie precz!

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie śnieg padał przez godzinę i stopniał w 10 minut... Co się dzieje z tym marcem?
    Słoiczki - poezja ♥ Chyba nie ma nic lepszego na taką pogodę jak to śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, u mnie to samo zdziwienie " znowu biało?!!!" , ale już sobie zniknął :) a śniadanie miałaś świetne - idealna konsystencja i ulubione, klasyczne połączenie smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I kolejna osoba kusi dżemem wiśniowym :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozumiem, że ten 2 jest dla mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie śniegu nie ma, ale wiatr wieje i obawiam się, że coś przywieje, a tego już nie chcę ;p genialne smaki w tych słoiczkach ukryłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Humor musiał Ci się poprawić po najlepszym połączeniu banana i masła orzechowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Smaki idealne i to podwójnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po co jeden słoiczek, jak można mieć dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też mnie dziś ten śnieg zaskoczył O.O
    o jaa, to musiało genialnie smakować! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Banan i orzechy i to jeszcze w takich słoiczkach <3 porywam Ci jednego :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Przysłowia, jak widać nie kłamią :p
    Pychota, a ja jutro wyczyszczę słoiczek po nutelli <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolejna osoba straszy śniegiem, zaczynam się naprawdę bać o pogodę u siebie:(
    Śniadanie idealne na taką niemiłą niespodziankę- ciepłe, otulające, z bananem, masłem orzechowym i dżemem, czego chcieć więcej!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku to śniadanie wyglądam tak mega smacznie. Czuję, że otuliło by mnie jak ciepły kocyk ! ;)
    Serio ,śnieg? u mnie padał chwilkę tak kilka płatków, ale został po nim tylko mróz brrr ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. tyle dobroci, że się w jednym słoiczku nie zmieściło :)
    a u mnie dziś zawieje, zamiecie i lód :(

    OdpowiedzUsuń