poniedziałek, 2 marca 2015

329. Bo mogę.

Kawałek tortu chałwowego, kawa Inka z mlekiem

Ostatni kawałek tortu, kawa z mlekiem i mam istną rozpustę z rana. Powrót do szkoły zepsuł mi humor, więc potrzebowałam jakiegoś poprawiacza. Po takim torcie lekki uśmieszek powrócił. Nie jest to jedno ze zdrowszych czy zbilansowanych śniadań, ale myślę, że raz na rok jak zjem kawałek tortu na śniadanie to nic mi nie będzie. Jestem tylko człowiekiem i ulegam swoim słabością. I przynajmniej ochota na słodkie zaspokojona na cały dzień.

25 komentarzy:

  1. "bo mogę" - dobre! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdrowie :D Uwielbiam śniadania, na które składa się pyszne ciacho z wcześniejszego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chałwę kocham. Nawet jakbyś raz w tygodniu jadła takie śniadanie to nie jest oznaka słabości, wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham chalwe czasem jak się do niej dobiore to masakra zjadam ja w dużych ilościach<3 wiec tort Porywam! I masz może przepis?^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz, czy dwa na 100% nie zaszkodzi :) Ważne, że humor poprawił ten torcik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, oczywiście, że możesz! i to zdecydowanie częściej :)
    Chałwa to strzał w dyszkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Raz na jakiś czas każdy ma prawo do takich łakoci ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jasne, że możesz :) ja po imprezie bardzo często mam takie śniadanka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ważne, że chumor się poprawił! :) Zjadłabym takie ciacho :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też chcę taki pyszne tort na śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O mniaaam, daj mi trochę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealny tort! Sama bym z chęcią takiego zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzę o torcie na śniadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzę o torcie na śniadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. No pewnie, że możesz! Dlaczego by nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przepadam za tortami, ale nie zmienia to faktu,że prezentuje się dostojnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Grzechem byłoby zostawić ten kawałek tortu na pastwę losu :P. A chałwowe torty są mega<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Skoro raz na rok, to czemu nie? ;) Prezentuje się naprawdę zjawiskowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki tort to jest chętnie zjem :) Jeden kawałek jeszcze nikomu nie zaszkodził ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście, że możesz, każdy zasługuje na takie pyszności, zwłaszcza, jeśli to tort chałwowy!<3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda ten torcik rewelacyjnie i nawet nie ma co rozmyślać czy możesz czy nie. To Ci się należy taka śliczna, mądra i szczuplutka dziewczyna nawet i trzy kawałki mogła by zjeść ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. A tam - raz na rok chyba Ci nie zaszkodzi :) Tym bardziej w połączeniu z pyszną kawą. Narobiłaś ochoty na taki deser :)

    OdpowiedzUsuń