środa, 25 lutego 2015

325. Dobry wybór.

Chleb żytni z pastą z awokado, jajkiem na twardo, pomidorem i cebulą dymką

Kiedy przechodzę w sklepie obok awokado, zawsze sprawdzam stopień dojrzałości. Tym razem trafiłam na idealnie miękkie awokado. Nie wahałam się zbytnio i wsadziłam do koszyczka. Pasta wczoraj zrobiona i już w połowie zjedzona. Najprostsza z możliwych, a tyle smaku. W sumie w tym śniadaniu jest swego rodzaju debiut, bo nigdy nie łączyłam jeszcze tak słynnego połączenia awokado z jajkiem. Muszę przyznać, że całkiem smacznie wyszło. Zdecydowanie do powtórzenia.
A zaraz biorę się za pieczenie kolejnego brownie. Kolejne ciasto na pocieszenie. Kolejna nocka u koleżanki. Korzystam z ferii póki jeszcze trwają.

(Nie) nudna kanapka ed II

21 komentarzy:

  1. I kolejne apetyczne kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa kanapka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak to jest, ale nie jestem wielką fanką wytrawnych śniadań, za to twoje fantazje uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi się awokado zamarzyło na widok Twoich zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje awokado spokojnie dojrzewa w lodówce :D Smaczne, wytrawne kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokarmiłaś mózg porządnie! :) Miłego kolejnego dnia ferii, korzystaj :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Korzystaj, korzystaj! :)
    Ochotę na kanapki mi zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo apetycznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy następnym razem kupię awokado na pewno zrobię tę pastę, bo wczoraj zdecydowałam się na krem. Kanapeczki wyglądają ślicznie, aż nabrałam ochoty na takie śniadanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. robiłam już kiedyś pastę z awokado, pamiętam, że baardzo mi smakowała i właśnie w towarzystwie pomidora najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za awokado nie przepadam, ale brownie uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze kupuję twarde awokado i czekam aż mi w domu zmięknie. Ćwiczę cierpliwość ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasta z awokado to mój ulubiony sposób na wieczorne kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. powinnaś założyc kawiarnie z kanapkami :D

    OdpowiedzUsuń
  15. raz zrobilam , nie wiem w sumie czemu, byla pyszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam zawsze problem, żeby trafić z dojrzałością awokado:(

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo dobry i bardzo smakowity wybór!!

    OdpowiedzUsuń
  18. kusisz cudownym połączeniem smaków!

    OdpowiedzUsuń
  19. ech, jak ja lubię te Twoje kanapki ^^
    Ja piekę właśnie chlebuś, ty załatw dodatkiI na jutro, ok ? :)

    OdpowiedzUsuń