wtorek, 10 lutego 2015

316. Trochę zieleniny się przyda.

Pełnoziarnisty chleb z domową pastą z tuńczyka, roszponką i papryką

Nie wiem czemu, ale ja nie potrafię przejść obojętnie obok rzeczy, które stoją otwarte w lodówce. Dzisiaj przyszła pora na tuńczyka. Nie może się przecież zmarnować. Można go wykorzystać na tyle różnych sposobów. W sumie to od dawna już za mną chodziła jakaś kanapkowa pasta, więc przerobiłam go z twarożkiem i mam. Nie wiem jak wy, ale ja wspominam z dzieciństwa coś podobnego. Zawsze u mojej babci zajadałam kanapki z pasty z twarogu,szprotek i cebulki, a do tego pomidor ze szczypiorkiem. Znów trochę otworzyłam sobie stare smaki. I jak najbardziej mi to odpowiada. 

Ostatnia prosta. Jeszcze tylko 3 dni, a w piątek do kina. Chyba dam radę, muszę dać. 

(Nie) nudna kanapka ed II

23 komentarze:

  1. taką zieleninę to i bym u siebie chętnie powitała w któryś poranek;)
    na co się wybierasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kanapkowy zawrót głowy hehehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wtorek zawsze lepszy niż poniedziałek, a tuńczykowe pasty pojawiają się u mnie często na kolację - uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Roszponka jest taka pyszna! Miło tak odtworzyć stare smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dasz radę, jeśli tylko tego chcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie zdrowe kanapki :) Dziękuję za udział w akcji - teraz wystarczy dodać przepis bo wkleiłaś tylko banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasty są idealne na śniadania, do wielu wspaniale pasuje czosnek, tylko, że wtedy przez resztę dnia trzeba mieć przy sobie miętówki. Tuńczyk za to jest na tyle uniwersalny, że można łączyć go z przeróżnymi warzywami czy przyprawami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szybko minie do piątku :)
    kanapki smacznie się prezentują, chętnie bym Ci je porwała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tuńczyka z twarogiem bym jeszcze zjadła, ale ze szprotkami to już raczej nie :P Ale wiosenne kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sensie twarogu ze szprotkami nie tuńczyka ze szprotkami xD

      Usuń
  11. Ja też nie lubię marnować rzeczy i staram się je mieszać ze wszystkim - z różnym skutkiem ;)
    Pyszne te twoje kanapki ♥

    http://poranny-talerz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Narobiłaś mi takiej ochoty na jakąś pastę rybną, że aż się zbiorę do sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam najbardziej pasty z makreli, chociaż tą też bym nie pogardziła :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie kanapki jak najbardziej na tak! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pasta z tuńczyka musiała być naprawdę smaczne :)
    Apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba nabrałam ochoty na takie kapapkowe cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham taką Prostote i jeszcze ta PAPRYKA *.* U babci zawsze na śniadanko była papryka marynowana na kanapce z jajkiem Mmmm ;3 Smaki dzieciństwa To jest to !<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Tam gdzie jest papryka, tam je najlepszy smak <3
    Dasz radę kochana, te 3 dni szybko miną :*

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie do takich kanapek obowiązkowo musi być ketchup :D

    OdpowiedzUsuń