piątek, 6 lutego 2015

313. Mała odmiana.

Sałatka z tuńczykiem, kukurydzą, papryką i ogórkiem konserwowym, chleb żytni z masłem

Dzisiaj mała odmiana. Wstając rano, nie miałam na nic ochoty. W ostatniej chwili zdecydowałam się, że jednak trzeba coś zjeść. No przecież nie mogę wyjść z domu z pustym żołądkiem. Jednak odmieniłam dzisiaj trochę smaki i powstała ta sałatka. Kiedyś sama odkryłam to połączenie smaków, wrzucając do miseczki to co miałam w lodówce. Od tamtej pory co jakiś czas je powtarzam, bo tak mi zasmakowało.
Piątek. Czyżby weekend? Dla mnie nie. Zacznie się jutro po południu dopiero i to też pewnie niezbyt ciekawie. Przyszły tydzień nie zapowiada się lżej. Ale potem ferie. Może do tamtego czasu przeżyję.

Przepis na sałatkę z tuńczykiem, kukurydzą, papryką i ogórkiem:
(1 porcja)
1/2 puszki tuńczyka w kawałkach w sosie własnym
2 łyżki kukurydzy konserwowej
1/4 papryki czerwonej
1 duży ogórek konserwowy
1 łyżka jogurtu naturalnego
1 łyżeczka musztardy francuskiej Djon
sól, pieprz

Paprykę i ogórka kroimy w drobną kostkę. Tuńczyka i kukurydzę odsączamy. Wszystkie składniki mieszamy razem. Możemy zajadać od razu lub wstawić do lodówki, aby składniki się przegryzły.
Smacznego!

16 komentarzy:

  1. Sałatki preferuję raczej wieczorami, bo rankami jakoś nie mam ochoty na tego typu rzeczy. Mimo wszystko wygląda jednak pysznie i z chęcią bym ją zjadła ;)

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też często wrzucam co popadnie do miseczki i powstają smaczne cuda ! :).
    a tuńczyka bardzo lubię ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka pewnie była pyszna, bardzo lubię tuńczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi ogromnej ochoty narobiłaś na sałatkę, którą kiedyś tak często jadałam z mamą na kolację- tuńczyk, kukurydza, jajo i majonez, czasem żółta papryka :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Już ostatnia prosta przed feriami, dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie od czasu do czasu na śniadanko spałaszować taką sałatkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami przychodzi ochota na małą odmianę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. za tuńczykiem nie przepadam ale w takiej sałatce to bym nawet się przełamała :)
    dasz radę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. niekiedy są takie dni :) Ale takie śniadanka też lubię i są naprawde smaczne ;) Bardzo lubię tuńczyka a łosoś to juw w ogóle palce lizać <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą sałatkę, mieszam jeszcze z serkiem wiejskim i hshsjsksk delicje *~* :D

    OdpowiedzUsuń
  11. sałatka .. tak dawno nie jadłam nawet i zwykłej sałatki że aż mnie żołądek porządnie chwycił, jak zobaczyłam zdjęcie twojej.. ;)
    tydzień do ferii? szybciutko zleci, zobaczysz:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba słuchać organizmu i podpowiedzi jakie nam daje odnośnie tego, czego mu potrzeba. Taka odmiana też jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja taką sałateczką to nigdy bym nie pogardziła :D
    Dasz sobie radę , a później będzie tylko i wyłącznie odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę sobie kiedyś zaserwować taką sałatkę ;) Dasz radę! :)

    OdpowiedzUsuń