czwartek, 5 lutego 2015

312. Bez zbędnych ceregieli.

Tosty pełnoziarniste z twarożkiem, cynamonem i miodem

Dziś już bez bólu głowy, ale brak chęci pójścia do szkoły nie minął. Szczególnie, że muszę jeszcze przed wyjściem tyle zrobić. Nie pozostaje mi nic innego jak zjeść szybkie śniadanie i wziąć się do roboty. Nie będę narzekać, tylko działać. Mam nadzieję, że się miło zaskoczę jak się okaże, że wieczorkiem będę miała chwilkę dla siebie.
Podobne połączenie jadłam w dzieciństwie na pszennej bułce w towarzystwie ciepłego kakao. Lubię tak prosto jeść. Ostatnio też powracam do tych prostych smaków i ta prostota właśnie mnie pozytywnie zaskakuje.


(Nie) nudna kanapka ed II

20 komentarzy:

  1. Całe szczęście, że dzisiaj już czwartek, niedługo będziesz mogła odpocząć.
    Pyszne śniadanie, uwielbiam chlebek na ciepło - mogę go jeść nawet bez dodatków.
    A co do kawusi powiedz tylko kiedy i gdzie Ci pasuje - jak tylko wrócę z domowego zacisza to na pewno się spotkamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarożek i miód.. pycha brakuje tylko orzechów :) Będzie mi miło jeśli weźmiesz udział w kanapkowej akcji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rację, prostota przewyższa wszystko i czasem nie warto na siłę kombinować :) A te kanapeczki wyglądają doskonale. :)
    http://nataszabreakfast.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie kanapki sobie na kolację dziś zaserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. klasyczne połączenia mają to do siebie, ze nigdy się nie znudzą ! porywam jednego tosta ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. prosto i smacznie ! <3 Lubię te połaczenie tak samo jak masło orzechowe z bananem ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham to połączenie na chrupiących tostach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja dawno takich kanapeczek nie jadlam :) A są pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale narobiłaś mi ochoty na takie oroste kanapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę takie zrobić - smak beztroskiego dzieciństwa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepadam za takimi prostymi połączeniami :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Za mną też ostatnio chodziły kanapki z twarożkiem i miodem, a po Twoich zdjęciach mam na nie jeszcze większą chęć <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma to jak prostota :)
    Ze szkołą tak już jest, często nie ma na nią ochoty, ale... trzeba to pokonać albo odpuścić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jadłam podobne kanapeczki w dzieciństwie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Też tak często jadam, pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jadłam tosty z twarożkiem, jadłam tosty z miodem, jadłam tosty z cynamonem - ale nigdy nie wszystko na raz. Na pewno wypróbuję!

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń