czwartek, 8 stycznia 2015

Recenzja #3 Yogood!

W swoim życiu do tej pory zjadłam masę jogurtów, a szczególnie tych naturalnych. Często się one trochę od siebie różnią, ale te różnice nie są aż tak bardzo wyczuwalne. Mam jednak parę swoich faworytów. Może uda mi się je jeszcze wam kiedyś pokazać. Dzisiaj jednak chciałam pokazać jogurt, który jest zdecydowanie godny uwagi. Znalazłam go przez przypadek w Kauflandzie. Był na najwyżej półce i ledwo co do niego dosięgłam. Ale warto było się nagimnastykować.
Jogurt na pewno nie jest polskiej firmy, bo na opakowaniu nie ma ani słowa po polsku. Przyklejona jest natomiast do niego papierowa etykietka z polskimi informacjami. Pierwszy raz się spotkałam z czymś takim.



Skład: Po prostu idealny! Jest wszystko to, co powinno się znaleźć w zwykłym jogurcie greckim. Mleko, śmietanka i bakterie. Bez zbędnych dodatków. Da się? Jak widać na załączonym obrazku, da!


Wygląd: Chyba po raz pierwszy spotykam się z tak gęstym jogurtem! Obróciłam opakowanie do góry dnem i nic, a nic nie wypadło. I za to go też polubiłam. Ta gęstość jest idealna do robienia z niego dobrych placuszków. 


Smak: Co tu można długo pisać o smaku greckiego/naturalnego jogurtu? Ja je bardzo lubię, ale znam też takich ludzi, którym przez gardło nie przejdą. Pod względem smakowym ten jogurt również zasługuje na mocną ocenę. Lekko kwaskowaty, jak to takie jogurty mają, ale za to właśnie je lubię. 

Czy kupię ponownie? Jak tylko go gdzieś jeszcze dostanę to z pewnością! Mimo iż nie jest tani, bo za mały jogurt dałam ponad 2 zł, to warto dać tyle. Jest to zdecydowanie najlepszy jogurt grecki na jaki się natknęłam.

Ocena produktu: 10/10






15 komentarzy:

  1. za sam taki skład kupiłabym go na pewno !

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaa, za tą pochlebną recenzję skuszę się go kupić, gdy go tylko dojrzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam świra na punkcie jogurtów naturalnych i myślałam, że już wszystkich próbowałam, a tu takie zaskoczenie. Pędzę do Kauflandu! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. \idealnie gęsty, a to jest najważniejsze... zaraz po smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jogurty greckie, pyszny sernik z nich wychodzi, chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeju, ta konsystencja ! :) Idealna! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuję, że bardzo by mi posmakował. Szkoda, że nie po drodze mi do Kauflandu. Pozdrawiam i zapraszam na mojego czekoladowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, jaki świetny skład! Jogurty, których używam, zawsze mają mleko w proszku. Szkoda, że Kaufland mam daleko:(

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę? ja bardzo często spotykam się z taką naklejką :D
    a jogurty greckie lubię, o tak!

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepszy grecki jaki jadłam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie jeden z moich ulubieńców! :D

    OdpowiedzUsuń