niedziela, 25 stycznia 2015

302. Nowe horyzonty.

Tosty francuskie z nutellą i bananem

Dzisiejsze śniadanie nie w swoim domu, robione nie w swojej kuchni. I wiecie co? Nie przeszkadzało mi to w ogóle. Poczułam się niemalże jak u siebie. Strasznie lubię kiedy mogę przygotowywać coś dla innych i jeszcze podzielić się z kimś moimi ulubionymi smakami. Tosty francuskie - mogłoby się wydawać proste danie znane każdemu. Jak się okazało nie dla wszystkich. Przygotowałam je z wielką przyjemnością w podwójnej tym razem porcji. Na szczęście smakowało. W zamian dostałam pyszną kawę z ekspresu od początkującego baristy. I to z pianką! U mnie w domu nawet nie mam miejsca na ekspres, więc taką kawusię przyjęłam z ochotą.
Mimo, że śniadanie nie u siebie, późno jak na mnie i po przegadanej do późna nocy, to było naprawdę pyszne. Już pisałam ostatnio, że chciałabym częściej jadać śniadania w towarzystwie i udało mi się dzisiaj to zrealizować. Polecam każdemu podzielić się z drugą osobą tak naprawdę cząstką siebie :)

18 komentarzy:

  1. Nutella i banan to genialne połączenie, wykorzystuję je do naleśników :) Takie śniadania sam chciałbym rano zastać, haha

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się, śniadanie w towarzystkie, no nie ma nic lepszego :)
    szczególnie tak pyszne śniadnako :) a kawie też bym nie odmówiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie zapraszam do udziału w konkursie. :) Do wygrania jest zestaw dowolnie wybranych przypraw dobrej jakości! By wziąć udział w konkursie wystarczy przesłać przepis na danie mięsne (szczegóły w linku). Są trzy miejsca, trzy nagrody, jest o co walczyć!

    http://szefowa-kuchni.blogspot.com/2015/01/konkurs-wygraj-zestaw-wybranych-przez.html

    OdpowiedzUsuń
  4. To musiało być cudowne śniadanie, chętnie bym wypiła taką kawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo wspólne śniadania smakują lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne i na pewno miłe, wspólne śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bez banana nie ma nutelli ! :D
    I ta kawa *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne śniadanie, a w dobrym towarzystwie na pewno było najlepsze na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam jeść z kimś, niezależnie czy śniadanie czy obiad, ale w towarzystwie wszystko smakuje lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko tak idealnie wpasowane w nazwę bloga. Pyszne wspólne śniadanie, aromatyczna kawa, to prawdziwy przepis na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To kiedy będziesz u mnie na śniadaniu ???? ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzielenie się smakami to uroczy zwyczaj każdego poranka, popołudnia, wieczora odkąd mam przy sobie osobistego już męża :)
    A Ty z kim dzielisz te chwile?

    OdpowiedzUsuń
  13. ale to śniadanie prezentuje się pysznie, taka niedzielna poranna rozkosz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę tak pysznego poranka, i te kawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o jej taki poranek i dzień staje się lepszy ! <3
    Zjadłabymm o takkk<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę koniecznie zaprosić jakąś koleżankę na nockę <3

    OdpowiedzUsuń