piątek, 23 stycznia 2015

301. Alternatywne rozwiązanie.

Jogurt grecki z mandarynką, borówkami amerykańskimi i domową kakaową granolą z orzechami laskowymi, czekoladą i żurawiną

Na brak sił, motywacji i chęci do śniadania przyszła z pomocą granola. Dzięki niej wzrósł mi apetyt, więc jeden kłopot zażegnany. Teraz trzeba się wziąć za moje siły i motywację. Niby dzisiaj piątek, ale nie będę mogła nabrać sił. Wrócić trzeba i przysiąść do zadań, żeby jutro móc ze spokojem bawić się na urodzinach koleżanki. Tylko muszę skądś zaczerpnąć sił. Może jutro zamiast śniadania zaserwuję sobie pęczek bananów? 

17 komentarzy:

  1. uwielbiam takie granolowe misz-masze:)
    z tym jutrzejszym śniadaniem to nie taki zły pomysł, ale może żeby nieco urozmaicić to ze dwa banany zamrozić? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze mieć taką granolę-koło ratunkowe z domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Domowa granola zawsze potrafi poprawić człowiekowi humor - mozna pochrupać z przyjemnością !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pęczek? Raczej kiść chyba! Chociaż, chwila... czy to jakaś aluzja? xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba też muszę taką granolę zrobić i trzymać w szafce na czarną godzinę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja ostatnio,po raz pierwszy w życiu zrobiłam granolę i też często gości na śniadanie :)
    Granola - zawsze dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedy nie mam pomysłu ani chęci zastanawiać się nawet na co mam ochotę-sięgam po granolę i nigdy jeszcze nie pożałowałam tego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Domowa granola jest idealnym i przepysznym ratunkiem:D

    OdpowiedzUsuń
  9. O, też miałam dzisiaj borówki <3
    Pyszna ta zawartość miseczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Granola jest niezastąpiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pęczek bananów na śniadanie ? jestem za ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na jutrzejsze zdjęcie pęczka bananów :D
    Mam nadzieję, że wszystko, co chciałaś dzisiaj zrobić, zrobiłaś i będziesz mogła szaleć bez wyrzutów sumienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że nie tylko ja skusiłam się na borówki mimo, iż w smaku w ogóle nie dorównują tym, które można dostać latem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Granola na taki dzien najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam ostatnio problem z zasobem sił.
    śniadanko chętnie bym porwała!

    OdpowiedzUsuń