czwartek, 15 stycznia 2015

295. Tradycja we dwoje.

Amerykańskie pancakes 

Dawno nie jadłam tak dobrego śniadania. I nie chodzi tutaj o daną potrawę, ale moje dzisiejsze towarzystwo.  Rzadko zdarza mi się jeść z kimś śniadania. Zazwyczaj kiedy jem śniadania, jestem zdana sama na siebie. Dzisiaj jednak towarzyszyła mi przyjaciółka ze szkoły. Obserwuje mojego bloga i jest moją fanką, więc chciała przyjść do mnie na śniadanie. Opłacało czekać się godzinę bez śniadania. Zatęskniłam już za tradycją i za syropem klonowym, więc to była idealna okazja, by sobie te smaki odtworzyć. No i niezmiernie mi miło było słuchać, że komuś smakują moje zlepki.




Swoje pancakes'y zjadłam tradycyjnie z syropem klonowym i to był chyba najlepszy wybór. Zdecydowanie częściej muszę dzielić się z kimś moim śniadaniem.

19 komentarzy:

  1. To czekaj na mnie, aż zawitam na takie cudowne śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, że mogłaś jeść śniadanie z przyjaciółką! Moje nie są takie otwarte na nowe smaki :D Najlepsze placki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też rzadko jem w towarzystwie, a tak zdecydowanie smakuje najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To musiało być smaczne i mile spędzone śniadanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne śniadanie i to jeszcze w towarzystwie, nic tylko zazdrościć :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka wspaniała akcja! W towarzystwie jest najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  7. łaaa, wspólne śniadania są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak już tak przyjmujesz koleżanki, to jutro będę ok. 7.30 ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. idealne pancakes!
    to wspaniałe uczucie jeść śniadanko w towarzystwie, jeszcze przyrządzne przez nas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie świetne śniadanie! Też chciałabym kiedyś zjeść tak wspólnie, to musiało być bardzo miłe!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma to jak śniadanie we dwoje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śniadania we dwójkę,też o tym marzę,jednak nikt z mojego towarzystwa nie przepada za tym,co ja jem :(
    Ale cieszę się,że Tobie przyniosło to ogromną radość :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O, jak fajnie, że miałaś dzisiaj śniadaniowego towarzysza. Też by mi z pewnością smakowały takie placki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hahahaha, już Ci mówiłam, "fanka" to za duże słowo :D
    ale przyznam, że były przepyszne! z checią znowu niedługo wpadnę czegoś spróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Śniadania we dwoje są cudowne <3
    I zazdroszczę ci tego dzisiejszego, bo ja rzadko jadam wspólne śniadania, za rzadko ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. to bardzo miłe tak usłyszeć że ktoś jest twoją fanką! <3

    OdpowiedzUsuń