poniedziałek, 12 stycznia 2015

292. Ze słoikiem w świat.

Płatki ryżowe podane z serkiem wiejskim, domową granolą kakaową z żurawiną i czekoladą* w słoiku po domowej konfiturze z czerwonej porzeczki

*serek i granola przełożone warstwowo z płatkami

Nie sądziłam, że połączenie takich prostych składników może dać taki niepowtarzalny smak. To śniadanie okazało się być idealne na rozpoczęcie pochmurnego, wietrznego poniedziałku. Ogrzewające, kremowe i znalazło się też coś do pochrupania. Słodycz granoli łamała resztka konfitury. Granolę upiekłam w sobotę w ramach - rób wszystko, byleby się nie uczyć. Dzisiaj testuję ją po raz pierwszy i znów się nie zawiodłam. Jeśli chcecie dodam jakoś w tygodniu przepis.

A teraz trzeba się spiąć, zebrać i przykleić uśmiech na usta. Zaczynamy nowy tydzień.

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie zaskoczenia po pierwszej łyżeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wypełniony słoik. :)
    Tak jest, uśmiech na twarz i do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychota! Hm, też piekę różne rzeczy, kiedy nie chce mi się uczyć XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniadanie w "słoiczku po ... " nigdy nie zawodzi :) Ja poproszę ten przepis na granolę :)
    Zacisnąć zęby, uśmiechnąć się i będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam słoiczkowe śniadania! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoiczkowe śniadania,jak dla mnie,zawsze smakują najlepiej :D
    Wyobrażam sobie jak cudowny musiał to być smak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż nabrałam ochoty na jakiś kwaśny posiłek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. przepyszne rozpoczęcie tygodnia!
    ze słoika najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja poproszę przepis, bo moje muesli niedługo się skończy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. wystarczy ze słoik po czarnej porzeczce <3

    OdpowiedzUsuń
  11. mam słabość do takich warstwowych śniadań w słoiczku :) Wygląda pysznie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki słoik można zakręcić i do plecaka, w sam raz na drugie śniadanie do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Domowe konfitury są the best <3
    A przepis na granolę możesz podać, ja zawsze jestem chętna na tego typu przepisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo czasami te połączenie są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń