środa, 31 grudnia 2014

283. Utęskniona.

Korzenna owsianka z kremem pierniczkowym, granatem, mandarynką i orzechami włoskimi

Dużo się ostatnio naoglądałam waszych owsianych, takich zwykłych w korzennych smakach i zatęskniłam. I jak strasznie mi dzisiaj smakowało! Po takiej długiej przerwie od owsianki smakowała mi ona chyba potrójnie! Jeszcze tak smacznie udało mi się dobrać dodatki. Mogłabym dzisiaj poematy pisać na temat tej owsianki, naprawdę!
Może trzymam się jeszcze świątecznych klimatów, ale tak lubię. W końcu mamy zimę i mróz za oknem, dlatego powinno być mi wybaczone :)


A teraz chciałabym wam życzyć kochani wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok! Żeby był lepszy niż poprzedni. Życzę wam dużo zdrówka, uśmiechu, wytrwałości w dążeniu do własnych celów, spełnienia marzeń, miłości i spokoju ducha. 
No i bawcie się dzisiaj wieczorem dobrze! 

17 komentarzy:

  1. myślę, że owsianki mają w sobie taką magiczną moc, że po prostu do niej nie da się nie wrócić! a wtedy smakuje jeszcze lepiej :) ta to potwierdza :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, Tobie też Szczęśliwego Nowego Roku! Taka wytęskniona owsianka musiała być faktycznie pyszna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie też życzę dobrej zabawy dzisiaj i dużo szczęścia w nadchodzącym roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. korzenne smaki mogą u mnie gościć całą zimę, nie tylko w święta ;p
    szczęśliwego roku i wytrwania we wszystkich postanowieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. korzennych smaków nigdy za wiele!
    Życzę żeby ten 2015 był jeszcze lepszy niż 2014 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jak poematy chcesz pisać to musiała być naprawdę bardzo smaczna! ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję kochana, Tobie również wszystkiego najlepszego! :*
    I ja tam wierzę, że ta owsianka jest warta takiego opiewania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się bardzo podobają te twoje świąteczne klimaty.. :))
    wzajemnie, trzymaj się ciepło i chwytaj dobrych myśli! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodatki do owsianki dobrałaś idealnie! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie dodatki masz dzisiaj bardzo fajne :D bo takie wytęsknione śniadanka smakują najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj wierzę, że była przepyszna, bo i tak wygląda *.* Szczęścia w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie też dziś owsianka : ) Szczęśliwego nowego roku ! : )

    OdpowiedzUsuń
  13. teraz to y mi narobiłaś ochoty na owsiankę! :)
    Tobie też szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego! Samych sukcesów! :*

    OdpowiedzUsuń