niedziela, 28 grudnia 2014

280. I po świętowaniu!

Jabłka z miodem i cynamonem zapieczone pod kruszonką z masła orzechowego

Po świątecznym jedzeniu przez 4 dni, ciastach, sałatkach i śledziach, musiałam zrobić sobie dzisiaj coś innego. Po powrocie wczoraj do domu przywitałam się ponownie z moim pokojem, piekarnikiem i wciągnęłam zapach domu. W sumie brakowało mi tego, szczególnie, że przez większość świąt leżałam pod kołdrą z powodu okropnego przeziębienia. Nie pasowało mi to, szczególnie, że nie leżałam w swoim łóżku i nie piłam herbaty z własnego kubka.
Niemniej jednak świąt nie mogę zaliczyć do nieudanych. Atmosfera świąteczna była, mnóstwo pysznego jedzenia była, małe świąteczne potyczki były, więc nie mam co narzekać.
Ale i tak dobrze być już w domu i pod własną kołdrą zajadać ciepłe, rozgrzewające śniadanie. 

Mam nadzieję, że przez przerwę będę pojawiać się tu regularnie. Po powrocie do szkoły to się okaże, bo coś czuję, że czeka mnie niezły maraton, bo koniec semestru już blisko.

21 komentarzy:

  1. rany, te jabłka musiały być nie-ziem-skie!
    oj tak.. maraton zbliża się nieubłaganie.. ale póki co, nacieszmy się jeszcze nieco luźniejszymi dniami:) mam nadzieję, że przeziębienie już minęło:*

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie maraton jest od września :D Klasa maturalna rządzi się swoimi prawami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne śniadanie!
    No cóż, "wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej";)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj no jak chorować to tylko we własnym łóżku z własnym kubkiem, trafiając na odległość chusteczkami do własnej śmietniczki, ale najważniejsze, ze atmosfera była przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejna osoba, która kusi tą kruszonką! och ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszyscy robią tą kruszonkę , musze w końc spróbować ! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. ja chorowałam przed świętami.. i teraz po świętach znowu mnie kaszel wziął xd
    ale mam nadzieję, że szybko to minie, bo na łyżwy chciałam iść ech..

    a kruszonka z masła orzechowego to coś niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń
  8. urzeka mnie ta kruszonka z masła orzechowego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne śniadanie :) Dużo zdrowia, bo mróz ma być już tylko większy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój post przypomniał mi jak dawno nie jadłam masła orzechowego. Ciekawie się to danie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie, maraton bliski, kurka.

    OdpowiedzUsuń
  12. kruszonka z masła orzechowego- to musiało być obłędne!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę w końcu zrobić te kruszonkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mozna prosic o przepis?

    OdpowiedzUsuń
  15. kruszonka z masła orzechowego wciąż mnie kusi! :D
    muszę jak najszybciej wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. smaku ukryte w tym naczyniu mnie ostatnio prześladują ;) z chęcią zjadłabym takie śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja myślałam, że już nie prowadzisz bloga ;o bo nie wyświetlały mi się Twoje posty, totalny błąd, za który przepraszam ;)
    Cieszę się, że Święta miałaś udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kruszonka z masła orzechowego musiała być genialna! :)
    No, to liczę, że będziesz korzystać i często się tutaj pojawiać w tej przerwie od nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kruszonka z masła orzechowego? Raju *.*

    OdpowiedzUsuń