piątek, 19 grudnia 2014

277. Nieziemskie przyciąganie.

Jajka na miękko z tostami z domowego chleba tostowego z masłem, zielona herbata

Pokusa zjedzenia śniadania w łóżku była dziś dla mnie bardzo silna. W końcu nie muszę się martwić, że muszę się jeszcze czegoś pouczyć, coś zrobić i pędzić do szkoły na lekcję. Będę dzisiaj jeszcze pędzić do szkoły, ale tylko na wigilię klasową, a na to akurat czekałam z niecierpliwością. Trafiłam na naprawdę fajną klasę i nie mogę uwierzyć, że już prawie pół roku ich znam. 

Wczoraj moje mieszkanie zamieniło się w małą piekarnię. Upiekłam dwa makowce na dzisiejszą wigilię. Były to moje pierwsze makowce w życiu i trochę nie wyszły mi tak jak chciały, ale są już po spróbowaniu i zdecydowanie nadrabiają smakiem. 
Korzystając z włączonego piekarnika, upiekłam jeszcze domowy chleb tostowy, który w planach miałam już kupę czasu. Nie przypomina on w smaku tego kupnego! Ba! Jest o sto razy lepszy! 
Chcecie, żebym podzieliła się z wami przepisem?

18 komentarzy:

  1. proste, a jak cudnie podane, i nie dziwię się, że zjedzone w łóżku:) takie sprawiają największą przyjemność..
    jasne, domowe makowce są pożądane! :D żałuję, że nie jestem w twojej klasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jajko na miękko! wieki nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że chciałabym przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytanie, pewnie że chcemy przepis :D
    Myślę, że te makowce podbiją serca kolegów i koleżanek z klasy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne śniadanie, jajka na miękko uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. no pewnie kochana *.* sama bym zjadła takiego chlebka ;)
    a makowiec to trudne ciacho do zrobienia podziwiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak domowy chlebuś:)
    Śniadanie w łóżku - czy może być coś lepszego ?

    OdpowiedzUsuń
  8. A tam przepis, chce kromke na spróbowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak! Przepis na taki chlebek możesz dodać ;)
    U mnie też wigilia klasowa, ale ja nic nie piekłam xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zazdroszczę ci takiego leniwego śniadania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem dlaczego zawsze wybieram jajka ugotowane na twardo, zatęskniłam za tymi miękkimi! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cóż to za pytanie, KONIECZNIE ma tu być przepis :D
    a za makowiec też w tym roku chcę sie po raz pierwszy zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trafić na fajną klasę w nowej szkole to już jest ponad połowa sukcesu :)
    Nie ma co, robię dziś na kolację jajka na miękko, ochoty mi narobiłaś.
    I zgłaszam się po przepis na chleb !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo śniadanie w łóżku, to najlepsze śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pytanie o przepis chyba retoryczne :D
    A trafić na fajną klasę to naprawdę wielkie szczęście, w końcu 3 lata z nimi spędzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę tak zgranej klasy! Ja swojej wręcz unikam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jasne, podziel się! A to zdjęcie śniadania wyglda jak z jakiegoś tumbrla, takie 'otulające' :)

    OdpowiedzUsuń