czwartek, 18 grudnia 2014

276. Kuku-manna.

Kakowa kasza kukurydziana i kasza manna z bananem*, miodem, żurawiną i domowym tahini

*więcej w środku

Kaszy kukurydzianej zostały dwie łyżki, więc dodałam do niej manny i wyszło bardzo fajne połączenie. Do tego dodałam kakao i banana w związku z dzisiejszym sprawdzianem z matematyki. Przeczuwam złą ocenę. Ostatnio coś mi nie idzie z majcy. Dzisiaj nie mam zamiaru się tym przejmować. Ostatni dzień szkoły i mogę śmiało powiedzieć, że mam wolne. Najwyżej poprawię po świętach, bo będę wypoczęta i z nową energią do życia. Przynajmniej mam nadzieję.

18 komentarzy:

  1. kasza kukurydziana i manna, czyli dwie najdelikatniejsze kasze i domowe tahini! rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja po nazwie myślałam, ze dodałaś kukułki do gotowania :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam obie kasze więc na pewno by mi to połączenie zasmakowało :)
    Powodzenia na sprawdzianie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dzisiaj jadłam kaszę kukurydzianą. A dodatki przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie łączyłam nigdy ze sobą kasz! Muszę przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja kukurydzianka też na wykończeniu więc będe musiała ją z czymś zmieszać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam mieć dzisiaj sprawdzian z matmy, ale moja nauczycielka zapomniała kartki z domu i piszę po Świętach... Uff, tyle wygrać!

    OdpowiedzUsuń
  8. zabrakło kukurydzianej i ładnie wybrnęłaś z sytuacji ;) bo śniadanie prezentuje się baardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta nazwa tytułu posta już mnie rozbawiła :D
    mam nadzieję że kuku-manna pomogła z matmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kukumanna mnie uraczyła, nie tylko nazwą ale i wyglądem:)
    nie istotne, czasami są takie dni, kiedy nic nam nie wychodzi, ale zaraz potem okazuje się, że jesteśmy mistrzami w paru dziedzinach:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, nowa energia na pewno będzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię połączenie tych dwóch kasz i często je wykorzystuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, to połączenie muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda baaaardzo apetycznie *.*

    OdpowiedzUsuń