piątek, 12 grudnia 2014

272. Genetyka w miseczce.

Płatki ryżowe na mleku z cynamonem, miodem, mandarynkami, kremem pierniczkowym i pistacjami

Mam nadzieję, że sprawdzian z genetyki pójdzie mi tak samo gładko i szybko jak przyszło mi zjeść to pyszne śniadanie. Zdecydowanie ostatnio moimi ulubionymi smakami stały się te korzenne i staram się je przemycić prawie wszędzie. Nie sądziłam, że to połączenie może być tak smaczne. Wrzucałam prawie wszystko co miałam pod ręką.

W końcu piątek. Czy szykuje się odpoczynek? Chyba nie. Wrzucamy 3 bieg i przygotowujemy się na ostatni tydzień nauki przed przerwą. Dam radę. Jeszcze tylko trochę.

17 komentarzy:

  1. chyba wszyscy o tej porze roku są uzależnieni od tych korzennych smaków ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Korzenne smaki to moje ulubione, więc zazdrość zżera mnie na widok tego pierniczkowego kremu, mniam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia!
    A miseczka dla mnie wypełniona idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś już wspominałem, że gdy wrzuca się na chwilę bieg niższy, to dostaje się przyspieszenia, nie? To wspominam ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. genetyka, jeden z kosmarów na lekcjach biologii :D mam nadzieję, że dobrze ci poszło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pysznie ;) Aż zatęskniłam za pistacjami :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah ta genetyka ...
    Ale wierzę że po takim śniadaniu dałaś sobie świetnie radę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No oczywiście, że dasz radę :)
    Przyznam, ze tytuł posta lekko mnie przeraził :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Smaki korzenne są idealne na tą porę:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wolę płatki owsiane od ryżowych, ale i te są pyszne. A w takiej wersji to już na pewno. :}

    nasniadanie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten krem pierniczkowy wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. u Ciebie też dziś płatki ryżowe, piąteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, nie strasz mnie genetyką :D mnie sprawdzian czeka za tydzień i czuję, że będę musiała sprawic sobie podobne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Porywam miseczkę z całą zawartością! :)
    Jeszcze tylko tydzień nauki i już będą święta! :)

    OdpowiedzUsuń