czwartek, 11 grudnia 2014

271. Awokado poszło w obroty.

Wegański kakaowy budyń awokado-banan z pomarańczowym twistem podany z pierniczkową granolą

Ten budyń miałam w planach już chyba od roku. Minęły wakacje, kiedy na takie rzeczy ma się ochotę, minęła jesień, a ja zdecydowałam się w końcu w grudniu. Podrasowałam go grudniowymi smakami i powiem wam, że wyszło coś bardzo smacznego. Na pewno jest to świetny i szybki sposób na pełnowartościowe śniadanie/deser. Same dobroci dla zdrowia i same smakołyki.

Ale jestem teraz zabiegana. Wybaczcie mi jeśli będzie teraz mnie mniej. Mam mnóstwo na głowie.

Przepis na wegańki budyń awokado-banan:
1 miękkie awokado
1 duży dojrzały banan
1 łyżka kakao
1 łyżka syropu klonowego
30 ml soku pomarańczowego
1 łyżeczka otartej skórki z pomarańczy

Awokado przekroić na pół, wyjąć pestkę i łyżeczką wydrążyć środek. Banana obrać i pokroić na mniejsze kawałki. Zmiksować z resztą składników. Podawać z ulubionymi dodatkami.
Smacznego!


Co wy na to, żeby na blogu zaczęły się pojawiać recenzje różnych używanych przeze mnie produktów?

19 komentarzy:

  1. Podoba mi się budyń i podoba mi się nazwa, bardzo adekwatna, rzeczywiście "awokado poszło w obroty" zmiksowało się na gładki krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabym jeść krem z awokado codziennie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za wersja awokado na słodko, ale czuje, że to by mi zasmakowało *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z recenzjami super :) Tego nigdy za wiele! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie zawsze warto się dowiedzieć przed zakupem czy wart czy nie, albo przekonać się, czy autor opinii ma rację :P

      świąteczna wersja tego budyniu to obłęd :)

      Usuń
  5. Ooo jak budyń i w dodatku czekoladowy to biorę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo lubię ten budyń :D jeśli tylko masz czas i ochotę to recenzjami się dziel, chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam! :)
    Jestem za recenzjami!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe połączenie, szczególnie ta pierniczkowa granola brzmi smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  9. sam opis brzmi świetnie! a w smaku to nie mam wątpliwości, że było genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Awokado w tej wersji jest naprawdę genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem jak najbardziej za recenzjami ;) często dzięki nim trafiam na genialne produkty, których sama bym w życiu nie znalazła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czekoladowe kremy z awokado<3

    OdpowiedzUsuń
  13. ale się zgrałyśmy z tym budyniem z awokado :D
    jeśli chodzi o recenzję , to jestem na TAK ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł z tymi recenzjami! A takie budyńki z awokado są zawsze pyszne! ;)

    OdpowiedzUsuń