sobota, 6 grudnia 2014

268. Wspólne czekoladowe mikołajki.

Gofry czekoladowe podane z truskawkami i polewą czekoladową*
*stopiona gorzka czekolada

Może zacznijmy od śniadania. To cudowne jeść śniadanie ze świadomością, że tyle osób umówiło się na wspólny akcent i rozkoszuje się tym samym, czyli czekoladą. Specjalnie dla niej rozmroziłam pierwszą partię truskawek tzn. że zima w mojej kuchni już nadeszła. No i to dzisiejsze śniadanie dało mi okazję, żeby w końcu zrobić gofry! Nie jadłam ich od wakacji. Nie wiem jak to możliwe. W końcu tak bardzo je lubię. No, ale cóż... Zraziłam się chyba po tych nieudanych próbach.

A teraz Blogowe Mikołajki! Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę jak bardzo miałam ochotę rozerwać paczuszkę już w środę, kiedy ją dostałam! Tyle czasu czekała za łóżkiem, że myślałam, że już nie wytrzymam. Ale wytrzymałam! I jaki był mój zachwyt kiedy ją otworzyłam! Moim mikołajem okazała się Ania, znana jako Navynut. Nie dość, że sprawiła mi super prezent, to jeszcze okazało się, że mieszkamy całkiem niedaleko i dostałam propozycję spotkania się przy kawie. Jestem na tak zdecydowanie!

A w paczuszce znalazłam:
uroczy świąteczny kubek z ciasteczkowym ludzikiem, który chyba ma pojemność z 700 ml
czekolada karmelowa, którą chciałam od dawna kupić, ale Ania widocznie mnie wyręczyła
2 czekolady milki z krakersami
świąteczna kartka


Za to ja byłam św.Mikołajem dla Ali. Z początku była dla mnie niezłym wyzwaniem, ale mam nadzieję, że sobie poradziłam i prezent się spodobał.

28 komentarzy:

  1. nie no, ten kubek przebija wszystko!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekolada i truskawki - dobry duecik :D
    Ten kubek wygrał wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  3. gofry z truskawkami i przypomniałaś lato i morskie budki z owocowymi goframi.. takie miałam pierwsze skojarzenie:)
    kubek będzie na pewno godny czekolad na gorąco w tę zimę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że prezenty Ci się spodobały :)
    I przepraszam za tak wczesne wysłanie paczuszki - wiedziałam, że będzie to dla Ciebie próba cierpliwości, ale nie chciałam ryzykować, że możesz nie dostać jej na czas :)
    Hoł hoł hoł !

    PS : te gofry będą pasowały do naszej kawusi

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ten kubek i od razu się w nim zakochałam! :)
    No i od śniadania nie mogę oderwać oczu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te truskawki, mniam<3
    Prześliczny kubek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha fajnie być dla kogoś wyzwaniem ;) Poradziłaś sobie świetnie! DZIĘKUJĘ za cudowny prezent! A ten kubek kupiłam swojemu chłopakowi pod choinkę dwa lata temu - jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śniadanie świetne, tak jak i prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeuroczy kubek! *.*
    Czekoladowe gofry z czekoladą i truskawkami? Jestem na tak! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki wspaniały kubeczek! i te czekoaldyy ♥ wszystko super! :)
    i śniadanie również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też myślałam o rozmrożeniu truskawek dziś do czekolady, ale uznałam, że pomarańczka jest bardzoij świąteczna :P Świetne wspólne gofry :)
    Ten kubek mi się strasznie podoba, nawet chciałam go sobie kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kubek :D W ogóle cały prezent rewelacyjny :) Piątka za wspólne gofry :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Korzystając rano z takiego uśmiechniętego kubka każdy dzień będzie musiał być udany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaa widziałyśmy w sklepie ten kubeczek a raczej kub :D Jest genialny i jak na swój rozmiar bardzo leciutki :) Pozazdrościć takiego Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekolada i truskawki to idealny duet :)
    Dostałaś jedne z najlepszych czekolad! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ten kubek! :D
    A na widok tych gofrów zgłodniałam, serio ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chcę ten kubek! Taki wielki, akurat do żłopania wody ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. kubek przepiękny !
    A gofrów zazdroszczę mega!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale te gofry są cudowne! Czemu ja nie mam gofrownicy?! Chyba się kiedyś na takie wproszę :) Prześwietny kubek sprezentował Tobie Mikołaj;)

    OdpowiedzUsuń
  20. pyszne sniadanie i mikołaj super <3 !

    OdpowiedzUsuń
  21. Śniadanie, jak i prezent idealny! Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten kubek jest wspaniały !! A tą czekoladę karmelową z Wedla uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Duży kubek to najlepszy prezent :) Śniadanie pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  24. takie gofry to ja bym mogła zjadać codziennie na śniadanie <3
    no i piąteczka co do prezentu w postaci kubka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kubek jest śliczny, a śniadanko przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń