wtorek, 2 grudnia 2014

264. Patelnia raz!

Jajka smażone w pomidorach podane z bazylią i świeżą bagietką

Na wstępie od razu was pragnę przeprosić za moją dłuższą nieobecność. Wspominałam wam wcześniej o bólach, więc w ostatnich dniach trzymałam się dość lekkiej diety i ból na razie minął. Powoli wracam do normalnego odżywiania. Do lekarza jestem już umówiona. Mam nadzieję, że w końcu się wszystko wyjaśni.

Zawsze jak dostaję jajka od babci, zastanawiam się co z nich zrobić, żeby jak najlepiej podkreślić smak swojskich jajek. Takiej wersji chyba jeszcze nie robiłam. A szkoda, bo jest bardzo smaczna. Pomidory co prawda już nie te co w lecie, ale jak tak leżały na kredensie, to żal ich było nie wykorzystać, Do tego świeże pieczywko i w końcu powoli mogę się rozkoszować śniadaniem.

Mam nadzieję, że moja paczuszka przyjdzie na czas, bo muszę ją wysłać dopiero jutro. Polecę z rana i mam nadzieję, że wszystko będzie okej. 

15 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że szybko dojdziesz w pełni do siebie :) A tak przygotowane jajka lubię zwłaszcza z tortillą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swojskie jajuszka o jest to :)
    ciesze się, że już lepiej jest :*

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że już jakoś lepiej się czujesz, chociaż odrobinę.. :*
    śniadanie wygląda jak z najlepszych książek kucharskich:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre jajka nie potrzebują wielu dodatków, żeby stworzyć idealne danie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiejskie jaja są najlepsze i nawet nie trzeba do nich wielu dodatków, żeby danie było przepyszne :) Nadal życzymy zdrówka, bo zauważyłyśmy, że coraz więcej ludzi wokół nas też ma takie problemy zdrowotne :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajka od babci są najsmaczniejsze:D

    OdpowiedzUsuń
  7. zrób mi takie śniadanko, mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie podane. I bardzo apetyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, ze już lepiej :) Takie jajka w pomidorach muszą być smaczne :) Nie martw się, ja też dopiero jutro wysyłam paczkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jajka w takiej postaci! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie śniadania to ja bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba jeszcze tak jajek nie smażyłam, muszą być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz, czasem tęsknię za takimi daniami właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O, jak ładnie. :>

    nasniadanie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń