piątek, 28 listopada 2014

263. Lekkości ciąg dalszy.

Bananowa kasza manna z nutką kokosu podana z domowymi powidłami śliwkowymi

Myślałam, że ból wczoraj minie. Jak bardzo się myliłam. Nigdy chyba jeszcze nie trwało to 3 dni pod rząd. A dzisiaj ślubowanie, a dzisiaj impreza andrzejkowa... Muszę znów się ratować lekkostrawną kuchnią. Dzisiaj już to potraktuję poważniej niż wczoraj, bo przyznam się, że wczoraj uległam. Dzisiaj nie odpuszczam. Chcę się znów poczuć dobrze.

Zostało mi odrobinę mleczka kokosowego po curry i nie miałam go do czego wykorzystać. Wlałam go do gotującej się manny i dodałam trochę wiórek. To był strzał w dziesiątkę! Nie wiedziałam, że kokos i banan tak dobrze ze sobą smakują.

17 komentarzy:

  1. Kokos ze wszystkim dobrze smakuje :P
    Do lekarza marsz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak w końcu kupię mleczko kokosowe to pierwsze co zrobię z jego udziałem będzie taką puszystą kaszką, może kukurydzianą ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia! Taka kasza musi być leciutka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Radzilabym pójść do lekarza. Ja żałuję że tak długo zwlekłam ;)
    A kaszka wygląda mega delikatnie. Kokos rzeczywiście pasuje to manny .

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokos i banan świetnie się ze sobą łączą, a do tego powidła pysznie dopełniają całość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kokos i banan to jedne z mich ulubionych połączeń :)
    Nienawidzę bólu brzucha, oby jak najszybciej Ci przeszło...

    OdpowiedzUsuń
  7. I do tego wygląda jak chmurka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak manna to koniecznie kokosowa, taką lubię najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaznaczę, że tylko proponuję wyjście - może spróbuj ograniczyć garmażerkę i nabiał?

    OdpowiedzUsuń
  10. bananowa manna z nutką kokosu- brzmi lekko i pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Manna to był dobry pomysł i mam nadzieję, że sie sprawdził.. :( Kokos dobry z niemal wszystkim, z bananem i cukinią wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio robiłam taką samą kaszę manne <3 Kocham i jeszcze powidła o tak <3 najlepiej w zimę ;* Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kokos i banan - muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że bóle już przeszły.. a jak nie, to życzę szybkiego powrotu to zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi ciekawie i wygląda smakowicie. :>

    Pozdrawiam,
    Natalia nasniadanie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń