czwartek, 27 listopada 2014

262. Kasza na ratunek!

Bananowa kasza kukurydziana z jogurtem*, masłem*, resztą banana i syropem klonowym

*więcej dodane również podczas gotowania
** dodane po zgęstnieniu kaszy podczas gotowania

Już nie mogę. Skurcze brzucha są tak silne, że nie mam ochoty jeść i wstawać z łóżka. Zwijam się z bólu i nie wiem co robić. Do lekarza dopiero na przyszły tydzień, trzeba zacisnąć zęby i wytrzymać. Z pomocą musi przyjść dieta lekkostrawna. Przynajmniej dzisiaj. Takie bóle zdarzały się, ale nie trwały dłużej niż 2 dni pod rząd, a potem znów wracają. W tych "normalnych" dniach cieszę się wszystkim, a w dniach bólu moja "miłość" do jedzenia znika.

Dzisiaj postawiłam na zapomnianą kaszę, która uważana jest za lekkostrawną, tak samo jak manna, ale wybrałam tą bez glutenu, by sprawdzić reakcję. Reszta składników też zaliczana jest do tej diety, więc zobaczymy co z tego wyniknie.

12 komentarzy:

  1. Nawet będąc chorym takie śniadanko z chęcią się zje :) Życzymy zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze nie możesz czerpać przyjemności z takiego cuda. Zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O cholera.... Kochana, mam nadzieję, że w ciągu dnia się poprawi... Współczuję bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę współczuję, ból brzucha i właśnie takie ''skręcanie'' jest najgorsze :c Trzymaj się tam jakoś!

    OdpowiedzUsuń
  5. już druga osoba przypomina mi dzisiaj o zapomnianej przeze mnie kaszy kukurydzianej.
    no i kochana zdrowiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kaszka kukurydziana jest tak delikatna w smaku, uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej trzymam kciuki żeby to nie było nic poważnego :*
    Kukurydzianka tak i jaglanka są dobre na tego typu ''sprawy'' ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeej, zdrowiej nam szybko! to musi być okropne uczucie kiedy nie masz ochoty na jedzenie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten ból :(
    Ostatnio u mnie trochę lepiej, no nic, trzeba się trzymac i byc dzielnym ;*
    zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń