środa, 19 listopada 2014

257. Miseczka pierwszej pomocy.

Bananowa kasza jaglana z twarożkiem*, orzechami pecan, gorzką czekoladą Lindt 90% i syropem klonowym

*dodany podczas gotowania razem z bananem

Szybko dodaję wpis i wracam do nauki, a potem do szkoły. Zabiegana, zmęczona i na skraju choroby egzystuję w tym tygodniu. Brak czasu, sił i ochoty na wszystko. Chyba dopadła mnie jesienna chandra.
Ale dzisiaj staram się ją zwalczyć! Miseczka mojej małej pomocy. Kasza jaglana jest uważana za najzdrowszą z kasz i pomaga w czasach choroby. To właśnie ją zaleca się podczas przeziębień czy innych gorszych przypadków. Banana nie muszę przedstawiać chyba, bo już pewnie niejednokrotnie pisałam, że dodaje energii i poprawa humor. Tak samo jak czekolada, a po za tym brakuje mi chyba ostatnio magnezu, więc czekolada i kakao teraz jest u mnie na porządku dziennym. Syrop klonowy dodaje ulubionej słodyczy, a pecany jak każde orzechy są bombą witamin. Mam nadzieję, że żadne choróbsko mnie nie dopadnie.

21 komentarzy:

  1. Przed jesienną chandrą niestety nie uciekniemy, trzeba przeżyć ten okres - będzie tylko lepiej.
    Konsystencja tej kaszy poprzez gotowanie jej z twarożkiem musiała być wspaniala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jednym słowem- perfekcja! wszystkie moje ukochane smaki w miseczce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka dawka witamin na pewno postawi Cię na nogi :)

    A co do tahini, o które pytałaś niedawno, ja kupuję swoje bo nie odbiega ono smakiem i jakością od tego domowego, a blender się nie męczy ;) http://sklep.kuchnieswiata.com.pl/product-pol-371-Tahini-pasta-sezamowa-extra-Samasem-400g-prosto-z-Libanu.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi na szczęście jesienna chandra minęła... Tobie życzę tego samego jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W taki sposób to ja mogę być ratowana codziennie :D
    Ta słodycz rzucająca się na od razu, kiedy spojrzysz na zdjęcie! CUDO! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedactwo... Ale nie daj się chandrze jesiennej! Optymizmem i pysznym jedzonkiem ją zwalczaj. Tak, jak dzisiejszym śniadaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Ci życzę poprawy kondycji :D I uśmiechu nie tylko dzięki takiej wspaniałej miseczki śniadaniowej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bananowa smakuje mi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję, że ta cipeła miseczka spowodowała, że wstąpiły w ciebie nowe sił, chociaż na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana to zdrowka życzę :**** świetne połączenie w miseczce :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uf, przynajmniej czekolada gorzka, bo niektórzy śmią twierdzić, że normalna tak dużo magnezu zawiera ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaglana dobra na wszystko! Oby pomogła i Tobie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bomba dla zdrowia, ciała i duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma opcji, po takiej owsiance na pewno będziesz zdrowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak bym czytała o sobie :( Nauczyciele nie mają litości z tą nauką, a teraz czas takiego ''wyczerpania'' i chorób :( Oby do świąt...

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie tylko Ciebie jesienna chandra dopada... A jaglanka na słodko zawsze poprawia humor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No tak nic nie stawia na duchu jak miseczka jaglanki i to jeszcze bananowo - czekoladowa <3

    OdpowiedzUsuń