sobota, 15 listopada 2014

255. Poprawa humoru w miseczce.

Kakaowo-bananowa kasza bulgur podana z resztą banana, orzechami włoskimi i czekoladą gorzką Lindt 90%

Dzisiaj potrzebowałam czegoś co da mi dużo sił i poprawi odrobinę weekend. Niby początek weekendu, ale ja mam ochotę zostać w łóżku i nie wstawać do maja. Jednak tak dobrze nie ma. Za niedługo lecę na 3-godzinny angielski, a po południu wybywam do koleżanki z klasy na urodziny za miasto. Muszę wam powiedzieć, że taka kasza mnie uspokoiła i dodała energii. Ba! Najlepszy sposób na kasze jak dla mnie ostatnio. Muszę powtarzać to połączenie częściej zdecydowanie.

24 komentarze:

  1. piękne! zaskoczę niedługo męża takim przepisem :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. u Ciebie też dziś dawka czekolady na śniadanie, najlepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo wszystko, co czekoladowe, koi zmysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaach no i zapomniałam życzyć miłej zabawy! rozerwij się! :)

      Usuń
  4. Toż to dlatego, że połączyć banana i kakao to cud ;)
    A i kasza to dobry wybór na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwila spokoju z takim śniadaniem - idealnie :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorzką czekoladą Lindt'a wygrałaś wszystko :) Bardzo apetyczne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to humor musiał się poprawić po takim śniadanku. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kakao dzisiaj króluje :D
    udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa, ta czekolada! <3 uwielbiam ją ;)
    udanej zabawy, dzisiaj razem będziemy się bawić ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłego popołudnia w takim razie :) Myślę, że po takim śniadaniu to uśmiech na twarzy gwarantowany! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To sobie poprawiłaś humor w najlepszym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekoladowe doładowanie <3 Świetnie podana :)
    Miłej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  13. wstyd, ale nigdy tej kaszy nie próbowałam! A szkoda bo Twój wygląda zachęcająco!
    baw się dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie ostatnio kakao postawia totalnie na nogi :D
    Miłej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  15. I banan i kakało sprzyjają powstawaniu endorfinek, więc wcinaj ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowana poprawa humoru :) ~!

    OdpowiedzUsuń
  17. Po takiej dawce czekolady to humor musi być lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jadłam tej kaszy, ale uwielbiam wszystkie składniki które do niej dodałaś, więc na pewno by mi zasmakowała :)

    OdpowiedzUsuń