środa, 12 listopada 2014

252. Doładowanie na powrót.

Orkiszanka a'la Kubuś podana z mieszanką suszonych owoców, miodem i orzechami włoskimi

Kiedy minęły te wolne dni ja się pytam? Nie wiem co ja przez ten czas zrobiłam, skoro minął mi niesamowicie szybko. No dobra, przyjmuję to na klatę. Teraz trzeba się uzbroić w energię i ruszać do szkoły. Miseczka ulubionych płatków wydaje mi się tu byś idealną propozycją. Szczególnie, że starałam się odtworzyć tu smaki swojego ulubionego soku. Nie powiem, że wyszło mi identycznie, ale na pewno bardzo smacznie. 

Przepis na orkiszankę a'la kubuś:
5 łyżek płatków orkiszowych
1 szklanka soku pomarańczowego
1/2 dużej marchewki
1/2 średniego jabłka
słodzidło

Sok zagotowałam i dodałam płatki. Marchewkę i jabłko w międzyczasie starłam na tarce. Gdy płatki już były gęste dodałam marchewkę z jabłkiem i posłodziłam. Gotowałam jeszcze parę minut, aby marchewka i jabłko zmiękły. Podałam z miodem, orzechami i suszonymi owocami.
Smacznego!

12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy sposób na płatki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialne połączenie smaków :) Cudo :)
    I te bakalie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile orzechów! Idealne chrupanie z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na kubusiu? wow! cudo ;)
    mi też strasznie szybko to zleciało :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne smaki ;) Idealne na śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a u Ciebie jak zwykle smacznie :*
    Jaka słodka miska *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kubusia więc taka wersja to jak miodek dla puchatka :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to masz pomysły ;d genialne śniadanie! i jeśli faktycznie smakuje jak kubuś to porywam tę michę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a wszystko podane jeszcze w takiej uroczej miseczce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze chciałam zasmakować owsianki na soku :D Porywam Ci ten przepis :*

    OdpowiedzUsuń