poniedziałek, 10 listopada 2014

250. Wspomnień ciąg dalszy.

Wieloziarnisty chleb w jajku z ziołami i posypany cheddarem, podany z sałatką z pomidora i cebuli

Ostatnio nic tylko bym wspomniała. Odtwarzam stare smaki, szperam po starych książkach kucharskich babci i zaskakuje sama siebie w kuchni. Dzisiaj naszła mnie ochota na chleb w jajku. Starałam się odtworzyć smak jaki serwowała mi i mojemu bratu mama na kolację. Spieczony na patelni chleb w ziołach i potem posypany na koniec żółtym serem. Z bratem dodawaliśmy do tego tonę keczupu i z uśmiechem na twarzach zajadaliśmy z ochotą. Nigdy nas nie trzeba było zachęcać do jedzenia. I wiecie co? Dzisiaj jak zobaczyłam swój efekt, również się uśmiechnęłam. Wpadłam w jakąś nostalgię, z której nie chciałabym wychodzić. Tak mi dobrze, jeśli od czasu do czasu się odpuści i poczuje znów jak dziecko. Ale to już chyba pisałam.

12 komentarzy:

  1. u mnie też zawsze obowiązkowo z kechup! :)
    chyba zrobię taki chlebuś dziś na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już wiem co zjem dzisiaj wieczorem :)

      Usuń
    2. ja też mam już pomysł na kolację :>

      Usuń
  2. uwielbiam taki chleb, to również mój smak dzieciństwa! babcia często mi robiła i tak samo jak u ciebie - obowiązkowo z ketchupem! ja jeszcze dawałam podsmażaną cebulkę na wierzch <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama kiedyś smażyła chleb na patelni ale bez jajka... Pamiętam jak z siostra sie nim zajadałyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam uśmiechać się do wspomnień. Tak ciepło na sercu się robi :)
    A przy tych tostach, stwierdzenie ,,śmiać się jak głupi do sera" nabiera bardziej pozytywnego wydźwięku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. powrót do smaków dzieciństwa jest najlepszy ;) czasami warto długo czegoś nie jeść, żeby potem do tego zatęsknić ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnie czasami przypomnieć sobie smaki, za którymi tęsknimy :)
    Porywam Ci ten chlebek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie wytrawne sniadanie, bardzo smacznie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  8. o mniam *.*
    Smacznie tu !
    Wspaniale sniadanie;)

    OdpowiedzUsuń